Küçükçekmece Kanatçı Ağa Tecrübemiz

Birkaç ay önce Beylikdüzü’nden Küçükçekmece’ye transfer olan Kanatçı Ağa’nın sahildeki yeni mekânının önünden her geçişimizde “bir sabah kahvaltıya gelelim” diye konuşup duruyoruz eşimle. An [...]

18 Mayıs 2016
Köz Kanat Ataşehir

Geçen Pazar sitemizin yazarlarından Burcu ve ailesi ile Ataşehir'de, oyun odası olduğunu öğrendiğimiz için Köz Kanat'a gittik. Normalde çok kalabalık olan bu restoran Pazar gündüz gayet sakindi. Oyun odasına yakın bir yerde oturduk ama buran [...]

18 Mayıs 2016
Restoran
Ve Restoran dan farklı bir oyun alanı

Siz de bizim gibi çocuk peşinde koşmaktan dışarıda bin bir zorlukla yemek yiyenlerdenseniz ya da mama sandalyesinde 5 dakikadan fazla oturmayı reddeden hareketli bir bebeğiniz varsa Palladium Alışveriş Merkezindeki "Ve Restaurant" hayat kurtarıcı! bir seçenek olabilir.&nb [...]

28 Mart 2016
Cemil Usta Maltepe

Çocukla Geziyoruz'da genelde biz gittiğimiz memnun kaldığımız yerleri paylaşıyoruz, kimi zaman da okurlarımızdan misafir yazar olanlar oluyor. Bu sefer bir değişiklik oldu :) Ara sıra sosyal medya hesaplarımızda " Sizin çocuklarla gidip en rahat ettiğiniz yerler nereleri?" [...]

22 Mart 2016
Antep Mutfağı Severlere Çanak Kebap&Katmer

Antepli değiliz! Ama ben nedense hem Gaziantep'i hem mutfağını hep merak etmiş ve sevmişimdir. Nihayet uzun zamandır listemde olan Çanak Kebap&Katmer in Kadıköy Acıbadem de ki şubesini deneyebildik. Dışardan bu kadar büyük olduğunu tahmin etmemiştim ama içeri gir [...]

23 Aralık 2015
Pf Changs Ataşehir'de

Etiler'de ilk şubesini açan Pf Changs'in Ataşehir'e geleceğini duyunca çok sevinmiştik. Ancak gitmeye yeni fırsat bulabildik. Ataşehirde restoranlara özel açılan Bulvar 216 buraya ev sahipliği yapıyor. Biz zaten ailecek Çin ve Japon mutfağını çok s [...]

23 Aralık 2015
Bistro Cabana Efsanesi

Bu mekanı çok sevdiğimiz bir aile dostumuz iki yıl önce açtı ve bu vesile ile gittik. Çünkü mekanın Kayışdağı'nda  olduğunu duyduğunuzda muhtemelen şaşıracak ve belki de orada ne işimiz var diyeceksiniz. Ama emin olun peşin hüküm yapmı [...]

1 Aralık 2015
Bağdat Caddesi'nde Ayvalık Feneryolu Balıkçısı

Ayvalık Feneryolu Balıkçısı sanırım dört beş yıldır Bağdat Caddesi' nde var fakat biz son bir yıldır gitmeye başladık. Hafta içi ya da hafta sonu ne zaman önünden geçsek içerisi hep dolu oluyordu. Gazete, dergiler ve sosyal medyada tavsiye ola [...]

23 Kasım 2015
Maltepe Sahilde İkinci Eviniz Pinhan Restoran

Çocuk sahibi olduktan sonra arkadaşlarınla oturup sohbet etmek hele de yanında bir kahve içmek hayal gibi. 2 yaş arayla iki çocuğun varsa artık hayalden de öte! Pinhan bize bu hayali yaşama fırsatı verdi. Maltepe'de büyümeme rağmen hiç gitmediği [...]

12 Kasım 2015
Nedir bu Hopi?

Son zamanlarda bizim ailece dilimize takılan bir jingle var ki etrafımdaki bir sürü insanın da aynı şekilde diline dolandığını farkediyorum :)  ‘Paracıklaaar, Paracıklaar gelsin gelsin Paracıklaar..’ :)) Tolga Çevik’ in birbirinden başarılı tiplemeleriyle kısa [...]