Ezgi

Kızım Derin'den önce iş hayatına dalmış bir kadındım, Derin'den sonra çocuğu ile yeniden büyüyen bir anne oldum. Derin'le büyürken gezip görmenin yanında en büyük zevklerim dekorasyon, alışveriş, moda ve blog okuyup, yazmak. Özgür ruhlu, sıcak kanlı, sosyal ve misafirperver bir annenin tecrübelerini paylaşıyorum. Hayat paylaşınca güzel tralalalalala:)

Çocukla Geziyoruz Kitaplığı
Çizgi Bahçesi

Hazırlayanlar: Selma Yıldız, Funda Us Dağ, Yasemin Bedir Resimleyen: Sibel Demirtaş Okul öncesi çağındaki ailelere tavsiye edebileceğimiz bir kitap, dilerseniz hafta sonları dilerseniz yaz tatilinde kalem tutma ve düzgün

29 Mayıs 2017
Anneler İle Aramızda
Alerjik Çocuk Odası Nasıl Olmalıdır?

Altı yıldır alerjiden oldukça çeken bir anne olarak doktorumuzun verdiği bilgileri size de aktarmak istedim. Çünkü bizim hayatımız büyük oranda rahatladı. Bakalım alerjik çocuk odası nasıl olmalıdır? Duvarlar; * Duv

29 Mayıs 2017
Şehir Gezileri
Çanakkale Gezisi

Geçtiğimiz hafta iki aile çocuklarla birlikte Lapseki’de ki yazlığımıza gittik. Normalde her zaman yaz ayında orada olurduk. İlk defa bahar ayında gittik çünkü yaz sıcağında şehitlikleri ve Çanakkale’yi şehir olarak gezmek oldukça zor oluyor. İstanbul’dan yola çıkıp Tekirdağ üzerinden direk Ecabat’a gittik. Size yo

16 Mayıs 2017
Bir Anne Gözünden Prag Seyahati

Kasım ayının ilk haftası üç günlük bir Prag seyahatine çıktık. Aslında ilk defa sitemize çocuksuz bir gezi tecrübemi yazacağım. Çünkü artık malum çocuklarımız büyüdü ve onları rahatlıkla anane, babanneye bırakıp gezilere gidebiliyoruz. Tabi her ne kadar çocuksuz bir gezi olsa da her adımda 'Derin yanımızd

8 Kasım 2016
Doğuş Otomotiv ve Britax Römer ile Trafikte Çocuk Güvenliği

Geçtiğimiz günlerde Doğuş Otomotiv ve Britax Romer’in katkıları ile trafikte çocuk güvenliği hakkında bilgi alıp sizlere aktarmak üzere Üstün Dökmen’le bir araya geldik. Öncelikle istatistiki bilgileri veren Üstü

31 Ekim 2016
Restoran
Köz Kanat Ataşehir

Geçen Pazar sitemizin yazarlarından Burcu ve ailesi ile Ataşehir'de, oyun odası olduğunu öğrendiğimiz için Köz Kanat'a gittik. Normalde çok kalabalık olan bu restoran Pazar gündüz gayet sakindi. Oyun odasına yakın bir yerde oturduk ama buranın gayet güzel bir bahçesi olduğunu söylemem gerek. Çocuksuz olsaydık mut

18 Mayıs 2016
Piknik Alanı
İlk Baharda Polonezköy Country Club

İki hafta önce komşularımızla çoluk çocuk Polonezköy Country Club'a gittik. Amacımız çocuklarla hem piknik yapıp hem de onları eğlendirmekti.Bu yüzden içerisinde hayvanat bahçesi olduğunu bildiğimiz Country Club'ı t

18 Mayıs 2016
Kahvaltı Mekanı
Çaykur Çayla Kafe Caddebostan

Yaklaşık bir ay önce Caddebostan'da yıllardır bildiğimiz çay markası Çaykur harika bir kafe açtı. Evimize çok yakın olduğu için hemen deneme fırsatımız oldu. Fakat ilk açıldığı günden beri boş yer bulmak gerçekten büyük şans. Mekan çok ferah ve fiyatları uygun olduğu için çok tercih ediliyor. Ç&

14 Nisan 2016
Fortuna Spa'da VelaShape 3 Deneyimi

Doğumdan sonra bir çok kadın gibi benimde fazla kilolarla başım uzun bir süre dertteydi. Her ne kadar parkta yürüyüş yapıp, yediklerime dikkat ederek eski kiloma düşsemde bölgesel fazlalıklarımdan kurtulamadım. Bölgesel fazlalıklardan kastım yine bir çok bayan gibi iç bacak ve basen bölgesinde bulunuyordu. Sahrayıc

3 Mart 2016
Siyah Pembe Sofralar

Sofra süsleme düşkünü bir insan olarak her seferinde farklı bir renk katmak hoşuma gidiyor. Nedense birbirinin aynı sofralar yaptığımda rahat edemiyorum. Hepsi birbirinden özel ve güzel olsun istiyorum. Bu kez her zaman bayıldığım siyah pembe uyumunu kullanarak bir sofra yapmak istedim. Tabi bunun için internetteki görsellerden de faydalandım. Sonunda o