Evrim

Her şeyden önce Kuzey ve Tuna'nın annesiyim. Yemek yemeyi ve yapmayı, konuşmayı, bol bol gülmeyi, yeni insanlar tanımayı, yeni yerler keşfetmeyi sever, her türlü konsol ve bilgisayar oyunu hatta kutu oyunu oynamaya bayılırım.

Dimes %100 Meyve Suyu

Çocukları bebeklik döneminden beslenmesine tamamen biz karar verip düzenini oluşturabiliyoruz. Ama büyüdükçe özellikle okula başladıkça beslenmesi üzerindeki denetimimiz azalmaya başlıyor. Maalesef ki sonsuz katkı maddesi içeren, yüksek şeker katkılı yiyeceklere yöneliyor çocuklar. Bu konuda içimi rahatlatan

4 Kasım 2016
Paylaşmak Hayattır

Çocukların izlediği çizgi filmlerin, oynadığı oyuncakların içeriklerinin ne olduğu çok önemli bizim evde. Kısıtlı ekran vaktimizde özellikle şiddet içermeyen,  olumsuz davranışlara teşvik etmeyen çizgi filmler izletmeye özen gösteriyorum. Uzun zamandır en severek izlediğimiz çizgi filmlerden biri Minika Çocuk&rsquo

21 Eylül 2016
Anneler İle Aramızda
Soobe Online Alışveriş Açıldı!

Zaman hepimiz için en değerli şey. Çalışma hayatım boyunca haftasonlarımı alışverişe ayırmaktan hiç hoşlanmazdım, bu yüzden çok sıkı bir online alışveriş tutkunuyum. İnternetten rahat rahat alacağım şeyin detaylarını incelemek, gerekiyorsa karşılaştırma yapmak, en iyi

10 Temmuz 2016
Lüleburgaz Girişimci Kadın Zirvesi 2016

Aylar önce Sosyal Medya Kampüsü aracılığıyla Lüleburgaz Belediyesi'nin düzenlediği 2016 Kadın Girişimci Zirvesi'ne davet aldığımızda çok mutlu olduk. Üzerinde yaşadığımız coğrafyada kadına gerekli değerin ve önemin verilmemesine alışkın olduğumuzdan böyle bir organizasyonun yapılmasından ve onun da bir parçası olmakdan dolayı ç

8 Haziran 2016
Restoran
Cemil Usta Maltepe

Çocukla Geziyoruz'da genelde biz gittiğimiz memnun kaldığımız yerleri paylaşıyoruz, kimi zaman da okurlarımızdan misafir yazar olanlar oluyor. Bu sefer bir değişiklik oldu :) Ara sıra sosyal medya hesaplarımızda " Sizin çocuklarla gidip en rahat ettiğiniz yerler nereleri?" diye soruyoruz. Bu soruyu sorduğumuzda bir çok kişiden Cemil Usta cevabını alıyorduk, bi

22 Mart 2016
Çocuklar İçin Yemek Tarifleri
Ev Yapımı Döner

Döner sevmeyen çocuk var mı? Eminiz ki bu ev yapımı dönere bayılmayacak çocuk yok :)  750 gr kıyma ( Dana&Kuzu karışık olursa en lezzetlisi) 3 yemek kaşığı yoğurt 4 yemek kaşığı irmik 1 ortaboy soğan 2 tatlı kaşığı tuz   1 tatlı kaşığı kırmızı toz biber 1 tatlı kaşığı karabiber 1 çay kaşığı k

4 Şubat 2016
Hayatımızı Kolaylaştıran Çözümler; Tiny Miny

Çocukla seyahatin en zor kısmı seyahat öncesi bavulu hazırlamak. Çoğu zaman çocuklar için yanımıza almamız gerekenler listesi kendimiz için yanımıza aldıklarımızın kat kat fazlası oluyor. Kıyafetler, yedekler, yedeklerin yedekleri, ay bunu da alalım belki lazım olur diye diye o bavullar, çantalar dolar da dolar. Asıl en büy&uu

29 Ocak 2016
Mağazalar
Yılbaşı Alışverişi

Yılbaşı zamanları senenin en sevdiğim zamanlarından biri. Sanki senenin ilk gününde tüm yaşadıklarımız sıfırlanıyor ve umutlarla, iyi dileklerle yepyeni bir başlangıç yapıyoruz. En eğlenceli kısmı da sevdiklerime küçük hediyeler alıp onların yüzlerindeki gülümsemeyi görmek.

23 Aralık 2015
Etkinlik
2015 Anne Bebek Çocuk Fuarı

Bu sene 4. kez düzenlenecek olan Anne Bebek Çocuk fuarı için geri sayım başladı. 3 gün sonra kapılarını ziyaretçilerine açacak olan fuara en trend anne-bebek-çocuk markaları katılım yapacak. Geçen gün katıldığımız fuar öncesi lansmanda bizim en sevdiğimiz kahramanlardan Edi ve Büdü 'de blogger annelere bi

8 Aralık 2015
Çocuklar ve Bebekler için İlk Yardım

Anne olduktan sonra en çok yapmak istediğim şeylerden biri İlk Yardım Eğitimi almaktı. Ben malesef ki bir kaza durumunda sakinliğini koruyabilenlerden değilim. İlk yardım konusunda bilgisizliğimin de bir kaza anında yaşadığım panikte büyük etkisi vardı. Sevgili